2005-12-28

ソーセージを作りました

土曜日新しいソーセージ・メーカーを使いました。楽しかったですけどめちゃめちゃでした。

最初に豚肉も豚肉の脂身も豚肉の腸(casings)も見つけました。中々むずかしかったですよ!

それからグラインドしました:
the meat grinder! and pusher!

sausage before stuffing

豚肉の腸をいっぱいにしました:
the rope o'sausage

切りそろえました:
links

料理しました:
cooked sausage

でもあんまりおいしくなかったです。もっと香辛料が要りました。

Comments:
ソーセージを作るのに時間がかかるね。楽しそう。

By the way, I'm studying Japanese, too, so I hope my weird grammar doesn't mess you up!
 
Thanks for stopping by. I'm very impressed with your sausages. What sort of casings did you use? Where did you get them?

(As you can see, I'm monolingual.)
 
エレンさん、ありがとうございました。ええ、二時間ぐらい掛かったの。

I'm not great with the grammar either....

Lindy, thanks for visiting. I think the first time you put the sausage mixture into casings, you'll be impressed with them too. It's fun! I used hog casings from Wholey's, though they were more kielbasa-sized than breakfast-sausage-sized.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?